Brandul Gaz Metan

După cum se observă în ultimii ani, economia de piață a produs multe modificări în sistemele competiționale sportive, evident cauzele fiind unele legale-economice. Nu știu dacă cineva din conducerea Clubului Gaz Metan a analizat acest context. Îmi amintesc că până și Președintele Johannis, în vremea când era Primar al Sibiului considera că nu este normal ca un club sportiv să fie sponsorizat din banii unor companii de stat.
Se pare că se apropie ora adevărului și nu se găsesc soluții legale pentru menținerea sportului medieșean pe linia de plutire. Brandul Gaz Metan, ne place, nu ne place trebuie regândit și găsiți alți sponsori pentru echipa noastră de suflet.
Istoricul ne spune că denumirea clubului s-a modificat astfel :
1945 – Karres Mediaș
1947 – CSM Mediaș
1948 – Gaz Metan
1951 – Flacăra Mediaș

Probabil, aceiași cauză ca și cea de astăzi. Cine asigură financiar clubul ?
Sumele alocate de cele companii de stat pentru Responsabilitatea Socială au scăzut foarte mult, astfel încât să nu mai poată asigura sumele necesare reprezentării clubului Gaz Metan în Liga 1.

Nu sunt nici economist, nici jurist, dar în interiorul meu cred că organizațiile politice locale și administrația locală trebuie să-și ”dea mâna” pentru găsirea unei soluții legale de a asigura continuitatea măcar a secției de fotbal.
Acuma se vede dacă interesul cetățenilor medieșeni este pus înaintea intereselor politice.

Ce a fost a fost, ce va fi va fi !
Gânduri bune tuturor.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s