Lumina lină, poa’ să vină

Sâmbătă 23 februarie 2013, o zi de „nou început”. Am debutat în cadrul Cenaclului „Lumină Lină” din Sibiu, coordonat de Părintele Cătălin Dumitrean , la un eveniment cu o înaltă încărcătură emoţională.

Am avut ocazia să întâlnesc oameni care „dăruiau suflet” din suflet şi în mijlocul cărora m-am simţit mai apropiat de Dumnezeu şi de neamul românesc. Straiele noastre naţionale reprezintă ţinuta obligatorie, sau mai corect spus aproape obligatorie, întrucât cred că am fost singur care nu am fost îmbrăcat în costum naţional.

Intenţia mea este de a colabora în viitor cu acest Cenaclu şi evident, de a-mi îmbunătăţii repertoriul cu cântece patriotice şi nu numai, apropiate de fibra noastră naţională.

Să dea Dumnezeu să fie într-un ceas bun, iar „Lumina lină” să lumineze cât mai multe spirite şi caractere româneşti, că vorba aceea, „după mama, este ţara”.

În momentul în care voi avea şi „dovezi” privind debutul (imagini, filme) le voi prezenta.

2 gânduri despre „Lumina lină, poa’ să vină

  1. tu care mă cunoști ceva-ceva mai bine decît alții/ceilalți
    cu care mă întersectez în blogosfera pe unde mă mișc eu,
    mai puțin cea a voastră, locală, medieșană

    poți să mă crezi că le-am incercat pe toate
    dar
    cu indiferența, ca mască (pot alege alt cuvînt !…) a răutății,
    a invidiei, a prejudecăților, a ignoranței arogante (există așa ceva !!!)
    am cam obosit să mai lupt

    tu păstrează-ți blogul frumos, așa cum este
    cu prietenia care a reușit să dureze în orașul prejudecăților,

    io=ana
    🙂

  2. Dumnezeul nostru al tuturor şi al fiecăruia are grijă de noi, Vom deveni din ce în ce mai puternici, dacă ne lăsăm în seama lui.
    Nu mai ştiu ce faci Ioana, dar din mesajul tău înţeleg că ai nevoie de încurajări. Poate pe e-mail îmi spui mai multe.

Lasă un răspuns

