Testul de 30 de zile

Nu cred că există persoană care să nu dorească să-şi îmbunătăţească calitatea vieţii. Vă vine să credeţi sau nu, calitatea vieţii depinde numai şi numai de noi. Ce variante avem ?  Este foarte simplu. Fie renunţăm la obiceiurile proaste, fie căutăm obiceiuri noi.  Trebuie doar să vrem şi să începem de undeva.  Cum renunţăm sau căutăm un obicei, este exemplificat în materialul video. Avem nevoie de doar 30 de zile.

Eu mi-am propus să renunţ la un obicei vechi şi să dobândesc unul nou pentru 30 de zile. Să vedem ce o să fie. 🙂

4 gânduri despre „Testul de 30 de zile

  1. Cred ca vorbiti de imbunatatirea calitatilor personale, nu a calitatii vietii. Pentru ca vedeti Dumneavoastra, calitatea vietii mele nu e definita numai de actiunile mele, ci si de mediul in care traiesc. Mediul cuprinzand oamenii langa care traiesc si cu care intru in contact voluntar sau involuntar, si mediul fizic. Or daca strada mea e o mlastina 4 luni pe an, si un desert de praf in rest, daca nu exista niciun loc pe o raza de 50 de km unde as putea sa ies cu copiii la joaca, daca nu exista in oras nicio strada pe care sa ma pot plimba in siguranta cu bicicleta, daca sunt inconjurat de gunoaie (umane si materiale)… si eu nu pot schimba asta… atunci inseamna ca nu-mi prea pot imbunatati calitatea vietii.

  2. Ai dreptate în parte (părerea mea) că, calitatea vieţii este influenţată de calitatea mediului în care îţi „duci zilele”. Dar şi mediul este o alegere a fiecăruia dintre noi. Nimeni nu ne obligă să rămânem în Mediaş. Nimeni nu ne obligă să rămânem în România. Şi totuşi, pentru mine Mediaşul este cel mai frumos oraş din lume. 🙂 Şi când spun asta o spun judecând cu sufletul.

    • Mi-am impus sa alerg câte 10 ture de teren în fiecare zi pe terenul de la SNG. M-a ţinut 3 zile, după care a trebuit să merg o săptămână într-o delegaţie. Şi atâta mi-a fost, din păcate…când m-am întors acasă, m-am făcut că uit. Merg zilnic până la serviciu şi acasă pe jos. De vreo câteva luni…chiar dacă a plouat. 🙂

Lasă un răspuns

