Chitara noastră cea de toate zilele

Am o chitară de colecţie aş putea spune (a cântat formaţia Magic cu ea) în care am făcut investiţi cât pentru cea nouă, Takamine Seria EG523SC12. Am achiziţionat-o de la Titi Onuţiu, un cunoscut muzicant medişean, întrucât mi-a plăcut foarte mult sound-ul ei, iar Titi, un om cu suflet mare, mi-a satisfăcut doleanţa. 🙂

Din nefericire, a trebuit să o repar din nou, iar reparaţia nu putea fi făcută decât de un lutier calificat, care trebuia să-i schimbe faţa şi să întărească griful chitării. După cum ştim cu toţii, lutieri în România sunt foarte greu de găsit.

Şansa a făcut să intru în posesia numărului de telefon al domnului Fărcaş Olimpiu, un lutier din satul Petelea (lângă Reghin) care mi-a reparat chitara la un preţ pe care l-am negociat cu dânsul şi spun că este rezonabil.

Scopul acestei postări este acela de a transmite informaţia spre acele persoane care poate au nevoie să-şi repare instrumentul (fie că este chitară sau vioară). Menţionez că domnul Făracaş construieşte şi manual chitări pentru cei interesaţi. Vă pot transmite şi numărul dânsului de telefon, dacă sunteţi interesaţi. Şi totul moka. 🙂

Pentru acei dintre dvs. care nu au auzit de formaţia Magic, mai multe informaţii la adresa de mai jos
http://www.monitorulcj.ro/cms/site/m_cj/news/98479-magic-printre-pasi-pierduti

Un gând despre „Chitara noastră cea de toate zilele

  1. … tu știi bine că nu prea obișnuiesc să dau LIKE fără să explic

    dar pasiunea ta pentru chitară și dăruirea în(tru) muzica Folk sunt atît de siere și de convingătoare…

    (fiind vorba despre medieșeni, ar fi trebuit să tac și acum, trec adeseori pe blogul tău, dar…, ….dar! ,,,,e mai ”înțelept” să mă opresc aici…)

    să ai parte de satisfacțiile pe care le aștepți și pe care le meriți din plin !
    un 🙂 pt toți cei dragi ție

Lasă un răspuns

