Arta scoate ceea ce este mai frumos din om.

A devenit Mediaşul un loc atrăgător pentru iubitorii de muzică, poezie, fotbal, internet. Un micuţ burg medieval în centrul României, care se străduieşte prin cei câţiva oameni inimoşi să „purifice” sufletele celor care le calcă pragul. Trebuia să spun asta, aşa din patriotism local. 🙂
Vă mulţumesc tuturor pentru modul cum aţi reuşit să rezonaţi cu sufletul meu şi să mă faceţi să cred că eu, sunt voi. S-a mai demonstrat încă odată un lucru pe care se pare că nu-l observă niciunul din conducătorii noştri. Arta scoate ceea ce este mai frumos din om. Cultura uneşte oamenii. Mulţumescu-vă tuturor!
„De-ar fi lumea asta mai bună,
Omul om ca să rămână,
De-ar fi lumea cum vreau eu,
N-am mai jigni pe Dumnezeu.”

Lasă un răspuns

