Cum ar trebui să fie Primarul meu ?


Există foarte multe criterii pentru a alege un primar. Oferta de candidaţi pe care o avem la Mediaş nu corespunde cu profilul de primar ideal, dar, cu toate acestea îmi voi face datoria să merg la vot. 🙂
Nu-mi fac iluzii că viitorul Primar va fi un om liber, care va răspunde în totalitate doleanţelor cetăţenilor, cum nu pot spune că există vreun candidat pe care să-l dezaprob în totalitate. Când spun liber, mă gândesc la ideea că el singur îşi susţine financiar campania electorală. Cunosc aproape toţi candidaţii şi pot spune că nu voi fi dezamăgit de rezultatul alegerilor, indiferent de rezultat.
Primarul pe care eu mi-l doresc, trebuie să corespundă următoarelor criterii :
– Să fie un bun gospodar, cu multă putere de muncă, pentru care Mediaşul să fie „casa lui”;
– Să fie proactiv şi să conducă prin propriul exemplu;
– Să fie un bun creştin, un om cu frica de Dumnezeu, educat, familist convins;
– Să fie un „angajat al comunităţii” şi nu „stăpânul” ei;
– Să aibă spirit de sinteză, expertiză managerială şi să stabilească o viziune clară privind viitorul Mediaşului;
– Să-şi aleagă colaboratorii ţinând cont de competenţe;
– Să stabilească modele de etică în cadrul Primăriei ;
– Să promoveze o comunicare deschisă şi onestă cu cetăţenii.
Şi astea fiind spuse, adică scrise, cine ştie, poate viitorul Primar îşi asumă aceste câteva principii în activitatea sa de zi cu zi. 🙂

Lasă un răspuns

