Oglindă, oglinjoară…

Oglindi-m-aş oglindii,
Să mă pot şi eu privii.
Nu la „moacă”, c-aia o ştiu
Ci la sufletu-mi pustiu.

Oglindirea sufletului, sau introspecţia interioară este una din cele mai importante autoevaluări care trebuie să le facem în această trecere prin lume. Aceasta este o adevărată artă de a trăi.

Ne minţim…suferim.
Suntem cinstiţi cu noi… avem şansa unei dezvoltări personale…dacă avem curaj,determinare…chef.

Avem ocazia la taina Spovedaniei să facem o astfel de evaluare şi să ne recunoaştem limitele…dacă avem credinţă.
Mai avem ocazia să o facem atunci când suntem încercaţi prin pierderea echilibrului energetic, confruntându-ne cu boli, care mai de care…sau, atunci când apar alte provocări în calea noastră.

Marii înţelepţi spun că ceea ce vedem, de fapt, este propria noastră imagine. Nu pun la îndoială înţelepciunea lor, pentru că sunt o persoană mult prea limitată ca să o fac.

În baza acestui principiu, realizez că în jurul meu, în oraşul meu, în ţara mea, în lumea mea, există mult prea multă răutate, decădere morală, patimă în sensul rău al cuvântului… de care mă fac vinovat.:(

Dar,… locuiesc în Grădina Maicii Domnului, un loc binecuvântat de Bunul Dumnezeu şi nu am timp să admir frumuseţile locului, să-mi hrănesc sufletul cu asta. Să privesc cerul, să ascult cântecul naturii, să mă bucur de frumuseţea florilor.

Da . Sunt întradevăr vinovat.

Curaj Ivane, zâmbeşte, iubeşte, dăruieşte, preţuieşte.

Oglindi-m-aş oglindii
Zâmbetu-mi să-mi pot privi
Ca să simt dulceaţa ta,
Viaţă, viaţă, draga mea. 🙂

Lasă un răspuns

