Schimbarea începe…cu voi :)

Aş începe această temă cu o întrebare.  De ce să mă schimb, când totul îmi merge de minune ?

Mă consider un om realizat. Poate mai multicică avere materială şi ceva sănătate în plus, nu ar strica. În rest pot spune că le am pe toate. Când văd la televizor dramele prin care trec mulţi oameni, mă consider un om fericit.  Îi mulţumesc Bunului Dumnezeu pentru asta de mai multe ori pe zi. Realizez că ajutorul Lui este determinant pentru scopul care-l am aici, acum.

Dar, după cum ştim cu toţii, nu există fiinţă omenească care să nu fie pusă la încercare în scurta trecere pe această lume. Am trecut şi eu prin mai multe provocări în viaţă şi de fiecare dată am realizat că puterea de a trece peste ele este numai şi numai în mine. Am învăţat că lumea trebuie privită „din interior” spre „exterior” şi nu invers.  Am învăţat că  fiecare om îşi merită soarta şi că a primit ceea ce are nevoie, pentru a deveni mai bun.

Am mai învăţat că duşmanul binelui este mai binele şi că atunci când îmi merge bine,  nu trebuie să mă „culc pe o ureche”.  Cu siguranţă vor mai fi momente în care voi fi pus la încercare. Aşa că … „stau pe vârfuri”.

Lasă un răspuns

