Echipa sufletului meu

Deşi sufleteşte mi-a fost foarte greu, încerc încă să „rumeg” înfrângerea din meciul cu Dinamo de aseară şi să mă acomodez cu gândul că este totuşi bine că am pierdut primul meci din semifinalele Cupei României cu Dinamo.

Dinamo a fost echipa tinereţii mele, echipa care atunci când juca Florea Dumitrache, Mircea Lucesu, Dinu, o „adulam”. Acum însă, motivat de patriotismul local şi mai mult decât atât „mai luminat”, când Dinamo a câştigat cu Gaz Metan de fiecare dată, prin evenimente care ridică mari semne de întrebare, dragostea copilăriei s-a transformat într-un sentiment de repulsie. Mai bine spus, văd această echipă aşa cum îi văd pe descurcăreţii din ziua de azi, care din comuniştii de ieri, au ajuns cei mai prosperi oameni de afaceri.

Atitudinea fotabliştilor Dinamovişti de aseară, mi-a confirmat încă odată că supoziţiile mele privind lipsa corectitudinii în jocurile dintre Dinamo şi  Gaz Metan sunt adevărate. Au jucat la relanti, fără determinare invitând echipa noastră să marcheze.

Moţi şi-a dovedit ataşamentul faţă de „păpuşarii” clubului Dinamo, dar cu implicaţii asupra situaţiei antrenorului lui Ciubotariu.

Din fericire, sau din păcate (depinde de unde priveşti) Bawab este fotabalistul care parcă nu are aceleaşi interese cu echipa. Ar trebui să i se lege o minge de picior care să o poarte peste tot cu el.

Aseară a fost momentul ca echipa noastră să mai demită un antrenor. Nu a fost însă să fie aşa şi foarte bine. Ciubotariu este un antrenor care merită întregul nostru respect pentru caracterul lui. Aşa că, „ bine că am pierdut”.

Ce să mai vorbesc de „echipa sufletului meu”? A ajuns pe mâna acelora care trag sforile în fotbalul românesc de pe timpul împuşcatului.

O echipă ironizată şi de comentatorii TV, privind lipsa galeriei la meciul cu Dinamo. Ruşinos şi neonorant.

Fotbalul românesc este imaginea fidelă a societăţii româneşti. Până când nu ştiu, dar…doare.

„O bieţi actori,

O bieţi artişti,

Rolurile mor,

Viaţa e un teatru trist”.

Lasă un răspuns

