Nihil sine Deo !

Sentimentul meu este că acest popor nu şi-a ales niciodată conducătorul şi că acesta a fost impus întotdeauna din exterior. Alegerile sunt doar de faţată, pentru a legitima voinţa „altora”.
Să nu-mi spună mie cineva că Geoană a mers de bună voie la Vântu cu o seară înaintea alegerilor prezidenţiale. De ce şi-a făcut Geoană harakiri ???
Astăzi este mai mult ca sigur că „serviciile” şi-au luat mâna de pe Băsescu. Oare de ce ? De ce trebuie speriat Băsescu ? Să fie atât de importantă „Roşia Montană” încât trebuie scoase masele în stradă ?
Tokes a fost scânteia în 1989, acum este Raed Arafat.
Din 1989 şi până astăzi, aproape întotdeauna am votat împotriva cuiva şi nu pentru cineva.
Doar în 1996 am votat pentru cineva şi am fost mai decepţionat ca niciodată. Cauza supărărilor mele nu a fost legată de „furtul acestei ţări” (cum este acum), deşi s-au luat cele mai radicale măsuri împotriva „găurilor” din economia naţională. Decepţia mea a fost că s-a pierdut şansa ca Revoluţia Română să aibe întradevăr loc. Din păcate pentru noi toţi, Emil CONSTANTINESCU a fost un personaj slab, care nu a ştiut, sau nu a putut, sau nu a vrut, să reformeze statul român.
Cea mai simplă luptă împotriva comunismului era revenirea la forma de guvernământ dinaintea anului 1947, când Regele Mihai a fost forţat să abdice. Aşa se condamna întradevăr comunismul şi se creau premizele modernizării statului român.
Preşedinţii vremelnici instauraţi în fruntea ţării au fost, sunt şi vor fi aleşi (şi nu de români) pentru a fi vulnerabili forţelor externe României.

Monarhia Salvează România.

Nihil sine Deo! (Nimic fără Dumnezeu).

Lasă un răspuns

