Elena, eu sunt mândru de tine !

Citesc cu amărăciune articolul de mai jos.

Elena Carstea trece printr-o depresie crunta in America: „Mai traiesc doar ca sa-mi vad fetele mari”

Operatia de anevrism cerebral, suferita in urma cu doi ani, i-a schimbat radical stilul de viata Elenei Carstea. Solista s-a obisnuit deja sa ia un pumn de medicamente pe zi si chiar a mai fost internata din cauza tiroidei.

„Am momente cand ma simt mai bine, momente cand ma simt mai rau, cand sunt pesimista. Vreau sa traiesc doar ca sa-mi vad fetele mari. Pentru ele incerc sa-mi revin de fiecare data cand ma simt rau si la ele ma gandesc tot timpul. Am fost internata din cauza problemelor cu tiroida”

a declarat Elena Carstea pentru CANCAN. Obisnuita cu viata desfasurata pe scena, solista sufera enorm ca nu a mai cantat de cativa ani.

„M-am plictisit de moarte, nu mai pot, vreau sa cant, sunt disperata sa cant. Mi-e dor de scena, de colegi, dar eu trebuie sa stau linistita in casa, sa nu fac efort, sa nu ma enervez. Din tara nu ma mai cauta nimeni, doar Cristian Faur, care mi-e prieten bun. Inainte sunau telefoanele incontinuu, acum nu mai suna nimeni, probabil or sa ma caute si pe mine dupa ce n-o sa mai fiu, asa cum s-a intamplat si cu restul artistilor”, ne-a mai spus cantareata.

Copil fiind îmi amintesc şi acum cu plăcere de vremurile când stăteam ore întregi pe un scaun în sala de repetiţii de la Casa Pionierilor din Mediaş, unde Elena Cârstea  îndrumată de distinsul domn profesor Stirner făcea repetiţii.  Eram captivat de ceea ce se întâmpla acolo.

Mai târziu, Elena Cârstea a ajuns undeva sus de tot cu vocea ei inconfundabilă, cu talentul ei recunoscut de toată lumea.  Eram şi sunt mândru că sunt concetăţean  cu ea, chiar dacă a făcut afirmaţii mai mult sau mai puţin „contondente” la adresa bărbaţilor :).

Se pare însă, că Elena a fost greu încercată în această viaţă şi că, acum a ajuns într-o stare depresivă în care bucuria de a trăi a părăsit-o. Într-adevăr  problemele de sănătate te pot obosi la un moment dat, iar viaţa să ţi se pară un calvar şi nu un dar Divin. Este crunt şi adevărat…dar nu poate rămâne aşa.

Îmi amintesc cu plăcere când la o serată folk susţinută în Restaurantul Hotelului Binderbubi, i-am dedicat un cântec  de susţinere în momentele când trebuia să suporte acele intervenţii chirurgicale. Când Virgil Suciu mai cântă „Dacă ochii tăi, vreodată vor mai plânge…” întotdeaună sala răspunde cu putere la auzul acestui cântec, care a făcut-o mare pe „Elena noastră”.

Eu mi-am permis să-i solicit prietenia pe facebook şi mi-a acceptat-o, deşi nu mă cunoaşte personal (au trecut aproape 40 de ani de când o urmăream la repetiţii ). Ce bucurie ar fi fost să reuşesc să o aduc pe Scena Festivalului Mediaş -Cetate Seculară. Cine ştie, poate anul următor…

Sper să reuşesc să „o aduc pe grupul Mediaş” de pe facebook, iar medieşenii, aşa cum au demonstrat până acum, să-i poată adresa cel puţin o vorbă bună de încurajare.

Elena eu sunt mândru de tine, te apreciez şi te respect .

2 gânduri despre „Elena, eu sunt mândru de tine !

  1. … este bine?
    este de apreciat ?
    este merituos?
    ca cineva isi aminteste in prag de Decembrie de o mare artista cu o voce aparte si un caracter puternic si deosebit?

    este FIRESC

  2. Mi-a placut de cind ma stiu Elena Cirstea si nu credeam la ce energica era sa ajunga asa.Trebuie sa aiba multa vointa si putere sa poata trece peste acest moment greu.Mai e ceva ce pe mine personal m-a ajutat enorm ,gindirea pozitiva.

Lasă un răspuns

