Qigong Mediaş

Mă tenta demult un curs în acest domeniu şi nu neaparat doar din curiozitate.  Odată cu înaintarea în vârstă, organismul nostru ne informează că este nevoie de o schimbare.  Muzica este bună pentru suflet, dar pentru corp, pentru gândurile care ne frământă zilnic ce facem? Aşa că „mi-am luat lumea-n cap” şi am purces la o nouă provocare.

Am participat ieri 10.10.2011 la primul meu Curs de Brocart  la Mediaş, sub atenta îndrumare a domnului Romeo Ghiliman .   

Prima impresie este una favorabilă. Mai am 9 şedinţe care sper să-mi răsplătească îndrăzneala.

Mai multe informaţii despre această tehnică o puteţi găsi aici http://qigongmedias.blogspot.com/

Lasă un răspuns

