Arc peste timp

Pentru toţi colegii care au trecut adresa de e-mail pe tabel, am să le trimit fotografiile pe e-mail, prin transfer. ro.

15 gânduri despre „Arc peste timp

    • Florine tie ti le-am trimis cu transfer.ro pe adresa coros_florin@yahoo.com. Atentie ca ele sunt pastrate 10 zile si le poti descarca, dar arhivate.
      Trebuie ulterior sa le dezarhivezi.
      Am sa va transmit celor care au adresa de e-mail si Tabelul cu datele de identificare.
      DVD-ul va trebui sa-l realizez ulterior, in functie de timp.
      Daca nu le-ai primit spune-mi ca am sa ti le mai trimit odata.

      • frumoase poze, imi pare rau ca nu am fost si eu. daca poti, trimite-le si pe adresa mea lilianahanti@yahoo.com cred ca v-ati simtit super. ati discutat ceva de urmatoarea intalnire? raspunde-mi cand ai timp, chef si poti

      • Dragă Liliana, am să vă trimit la toţi care mi-ati dat adresa de e-mail, fotografiile.
        De DVD inca nu am avut timp. Poate in weekend-ul care vine.

  1. Nelule m-am bucurat enorm de aceste frumoase ipostaze,cu un nucleu adevarat de caractere,cu mici exceptii sita timpului a cernut,amintirile,momentele si bucuria reintilniri numai in favoarea noastra…..astept cu nerabdare sa-mi trimiti toate momentele pe care ai reusit sa le punctezi la cele 3 intilniri,,,felicitari!!!!

  2. Frumoase ipostaze cu aceasta intrunire de 30 de ani, din care reiese ca sita timpului a cernut un adevarat nucleu de caractere . Sper ca aceasta ultima intrunire sa fie pentru toti o dorinta infinita de a ne revedea cat mai des.
    p.s. pe aceasta adresa trimite-mi si mie pozele facute de tine .

    • Gogoşarule 🙂 să fii sănătos şi frumos aşa cum te-am cunoscut eu. Amu îţi spun că am fost invitat cu grupul folk Motto la Baum din Dumbrăveni, in data de 08.07.2011 de la ora 21.00, pentru a susţine un spectacol de muzică folk.
      Dacă timpul vă permite, vă aştept cu drag. Cu siguranţă o să vă placă ce veţi auzi.

Lasă un răspuns

