MEDIAŞ – CETATE SECULARĂ – 2010

Nici nu mai ştiu unde să scriu. Pe site-ul Asociaţiei Mediaş Cetate-Seculară o las pe Adela, care astăzi era încă ocupată cu plata facturilor cu înmânatul cadourilor, cu strânsul aranjamentelor de pe scenă şi multe altele. Pe blogul Motto nu pot până nu discut cu motto-leii mei. Aşa că mă grăbesc să scriu pe blogul meu impresii călduţe despre ediţia a 27-a a Festivalului Concurs Mediaş-Cetate Seculară.

Dacă lucrurile care s-au întâmplat pe scenă le-au văzut toţi cei prezenţi, ceea ce s-a întâmplat în culise şi în spatele scenei le-am văzut mai puţini. Aşa că, primul lucru care aş vrea să-l pomenesc şi care merită din plin aprecierea noastră, este pasiunea, devotamentul şi implicarea până la ultima picătură de energie a colegei noastre Adela DEAC. Un adevărat leader, care a reuşit să ne capaciteze pe toţi. Mulţumesc Adela.

Un alt eveniment necunoscut a fost vizita la Casa de copii din Cartierul Gura Câmpului, efectuat de concurenţi şi câţiva dintre organizatori, printre care m-am aflat şi eu. Îmi vine foarte greu să explic în cuvinte stările emoţionale la care am avut ocazia să fiu părtaş. Tinerii folkisti mi-au redat încrederea că ţara asta are încă şi valori spirituale şi că temerile mele privind viitorul acestui popor sunt cam nefondate. Toţi au fost cu foarte mult bun simţ şi s-au comportat exemplar. Am început să-i iubesc pe toţi şi deşi a trecut doar o zi după festival, deja îmi este dor de ei.

 Cireaşa de pe tort a fost însă Cristina Baca (Kiki). În momentul când se reproducea pe scenă, în sală se simţeau sufletele vibrând. Şi „CULMEA” şi publicul a ales-o.

Medieşenii nu s-au înghesuit la acest regal de muzică folk de cea mai înaltă calitate. Dumnezeu însă a fost prezent,  Cristina  fiind  îngerul trimis să ne încânte sufletele.

Îţi mulţumim Doamne !

2 gânduri despre „MEDIAŞ – CETATE SECULARĂ – 2010

Lasă un răspuns

