Stop drog, alege viaţa !

Se pare că organele statului român acordă mai multă atenţie acţiunilor reactive în privinţa consumului de droguri şi mai puţin acţiunilor preventive şi de educare a tinerilor.

Cel puţin în municipiul Mediaş, nu am identificat nicio acţiune de acest gen, mai ales că se discută de ceva timp că tinerii medieşeni consumă droguri.

Iată că ultima acţiune a DIICOT ne-a mai dovedit încă odată că Mediaşul a devenit un oraş în care se comercializează şi se vând droguri.

Nu am auzit încă nicio reacţie a autorităţilor locale în acest sens, iar personal consider că a sosit momentul ca „Societatea Civilă Medieşeană” să se implice efectiv în acţiuni de educare a tinerilor medieşeni în vederea eradicării consumului de droguri.

A trecut „Let’s do it Medias” si am dovedit cu toţii că putem deveni o forţă .
Eu cred că a sosit momentul să ne implicăm şi în acest caz.
Aştept propuneri şi într-un viitor apropiat să lasăm proiectul „Stop drog, alege Viaţa”.

VICII
Îmi fumez destinul,
Îmi beau supărarea,
Îmi injectez fericirea,
Îmi inhalez amarul….

Viciile UCID…
Aşadar…
TudorD.

…o ultima tigara-si plange fumul aruncata-n scarba, printre hartiile cu poezii…un ultim om isi plange drumul, presarat cu jucarii…..suntem copii…parintii nostri sunt din lut, i-am modelat, cu maini prea mici, din sange si pamant…suntem copii cu totii, unii nenascuti si altii vii…suntem copii cu totii, cu gl…asul alb, cu ochi cusuti, purtand la mana ceasul mortii…
Alexandra Secăşan

16 gânduri despre „Stop drog, alege viaţa !

  1. I’m IN!!! eu fac, respectiv modific fotografii pentru campanie 😀 siringi lame praf…

    si eventual sa facem 2-3-4 persoane, un blog, cu mai multi useri 😀 si fiecare sa mai scrie cate ceva odata pe luna 😀

    asta pe timp de iarna si cand vine vara… mai vedem :))

  2. Iată primul voluntar. Mulţumesc Adrian şi felicitări pentru prestaţia de la NovaTv. Ai fost foarte natural iar zâmbetul tău a dat o tentă veselă emisiunii.

  3. Adriane, pun si eu umarul la baza foto a proiectului daca ai nevoie de ajutor 🙂
    si de ce nu si pe partea conceptuala a proiectului caci imi vuie capul de cuvinte pompoase si metafore dobandite de-a lungul anilor de studiu 🙂 – prietenii stiu de ce 😉

    • Bine ai venit tizule. Iată că suntem 3. O să ridic acest subiect la MBA 2010 de astăzi.
      Este necesar să facem o şedinţă de brainstorming pentru a ne definii proiectul.
      Mulţam fain. (Aşa se spune pe la noi prin Ardeal la mulţumesc frumos). 🙂

    • Cristina, îţi mulţumesc pentru interes şi pentru generozitate. Probabil că săptămâna viitoare o să vă solicit o întâlnire.

  4. Pingback: Proiect antidrog initiat de bloggerii medieseni at Mircea Hodarnau. Medias News Blog

  5. Vreau sa particip si eu la demararea acestei campanii stiind foarte bine cat de importanta este „prevenirea” si nu „tratarea” unei probleme atat de grave cum este drogul. Ma bucur foarte mult de aceasta initiativa.

  6. Bineinteles ca si eu sunt alaturi de voi, cu tot ce imi sta in putinta! De la idei la promovare, orice 🙂
    Ma bucur ca putem face ceva impreuna ca sa promovăm viata! Alegem viata!

  7. s-a mutat pamantu-n cer
    si cerul in pamant.
    eu sunt prinsa undeva-n mijloc
    incercand sa storc un cantec
    dintr-o vrabie,
    dar din ea curge doar sange.

    s-a mutat aerul in locul timpului,
    si acum, de cate ori ma bate vantul,
    mai imbatranesc putin.
    s-a mutat apa in vin,
    si eu sunt vesnic beata,
    urland la luna,
    de cand si ea s-a mutat,
    in locul lacului,
    in care, pana-acum,
    s-a reflectat.

    mi s-a mutat zambetul in locul mortii,
    si acum, imi petrec vantul,
    aruncandu-ma din munti,
    si de cate ori mor,
    imi zambesti si tu inapoi.

    🙂

  8. Orice initiativa care urmareste educarea tinerilor in spiritul evitarii consumului de droguri de orice fel, este una demna de lauda. Dar convingerea mea ramane aceea ca o singura actiune sigura, clara si definitiva de educare a tineretului ramane prinderea si pedepsirea FOARTE aspra a tuturor celor implicati in „industria” asta, incepand cu producatorii si terminand cu marii traficanti. Acesti indivizi care nu merita numele de oameni nu au ce cauta in societatea noastra atata vreme cat actiunile lor sunt profund daunatoare societatii care-i suporta si pun in pericol viitorul speciei prin faptul ca-i ataca exact pe tineri. Pana nu vom lua masuri ample si dure impotriva acestor criminali in serie, toate actiunile acestea vor fi foarte frumoase si induiosatoare. Utilitatea lor REALA se va vedea abia dupa ce va incepe lupta pe toate planurile.

    Scuze pentru tonul meu, poate un pic prea exaltat, dar chiar in acest moment ascult la tv vesnicele aberatii pe tema: „De ce se apuca tinerii de droguri?” .Si dai psihologie si analize profunde! Oameni buni, tinerii se apuca de droguri pentru ca acestea EXISTA! Daca n-ar mai fi, nu s-ar mai povesti. Logic! Tinerii se apuca de droguri din cauza adultilor idioti. Adultii care produc, adultii care fac trafic, adultii care sunt complici, adultii care inchid ochii. Cine le baga in cap acestor copii ca ei sunt mai „cool” daca trag iarba? Le vine lor asa ideea? Nu! Vine cate un manipulator mult mai in varsta decat ei si ii joaca pe degete! Pe acela trebuie puse tunurile, nu pe bietele victime. Daca „emitatorul” este pedepsit in mod exemplar, nimeni nu mai acorda atentie cuvintelor sale. Daca tot vine vorba sa prevenim, pai atunci sa prevenim!

Lasă un răspuns

