LET’S DO IT MEDIAŞ

Let’s Do It, Romania!

LET’S DO IT MEDIAS
Ne-am adunat cu mic cu mare,
Chiar dacă nu e sărbătoare,
Copii, părinţi, bunici, nepoţi,
La curăţenie cu toţi.
Copii, părinţi, bunici, nepoţi
La curăţenie cu toţi.

R1 Hai să-ncercăm împreună,
Să facem o lume mai bună,
Cu toţii să ne mândrim,
Că-n Mediaş noi locuim.

R2 Let’s do it Mediaş,
Cel mai curat oraş.
Let’s do it Mediaş,
Cel mai curat oraş.

Ne-am adunat fiindcă ne pasă,
Cum arată această casă,
Oraşul nostru, al tuturor,
Casa medieşenilor.
Oraşul nostru, al tuturor,
Casa medieşenilor.

R1+R2

4 gânduri despre „LET’S DO IT MEDIAŞ

  1. Buna ziua . Imi puteti raspunde la o intrebare? Stiu ca nu este legat de acest articol dar de unde pot downloada Echipa sufletului meu si melodia ce-a noua ce a fost prezentata pe Nova TV ? Multumesc .

  2. Cătălin dragă, melodia cea nouă este „Echipa sufletului meu”, putin schimbata fata de prima variantă pe care am cantat-o cu grupul folk Motto.
    Pentru a putea oficializa melodia trebuie cineva de la Asociatie sa ne ajute(sa plateasca)sa o inregistrăm într-un studio din Mediaş. Grupul Motto nu vrea niciun ban, este vorba de plata pentru studioul de inregistrari.
    Eu am aceasta variantă înregistrată acasă, (numai cu mine) in conditii nu tocmai profesioniste. Dacă te poate ajuta si asta, trimite-mi o adresa de e-mail pentru a ti-o trimite.

    • Multumesc foarte mult. Chestia este ca as vrea sa fac un filmulet cu Windows Movie Maker cu poze cu gazu` si as fi vrut sa pun acea melodie pentru ca imi place foart mult.Am incercat cu varianta originala a melodiei si nu am gasit-o.Daca o aveti pe aceia este si ea buna. Adresa mea de e-Mail jeff_hardy_boy_97@yahoo.com

Lasă un răspuns

