Crimă şi pedeapsă

Mă cenzurez să spun ceea ce simt în aceste zile. De când mă ştiu am fost anticomunist şi antibăsist. Prin tot ceea ce am făcut şi am spus am condamnat atitudinea iresponsabilă şi demagogia acestui „ştie-tot” Traian Băsescu. Un fost elev mediocru, care dă lecţii în toate domeniile la toţi specialiştii, începând de la judecători, economişti, profesori, doctori, ingineri şi aşa mai departe.
Ce este drept însă, stăpâneşte perfect arta manipulării, a demagogiei şi joacă foarte bine şi teatru. Poate chiar să şi plângă la comandă.
Tragedia de la Maternitatea Giuleşti este efectul politicilor acestui elev mediocru, care a adus România într-o stare fără precedent. Pentru mine, de astăzi,traian băsescu nu mai este preşedintele României.
Am să opresc toate canalele media, atunci când acest personaj se manifestă. Nu vreau să mai aud de el.

Lasă un răspuns

