A fost „Ora Pământului” la Mediaş

Evenimentul a început la ora 20.00. La ora 20.30 am stins lumina la Sediul PNTCD Medias, iar membrii grupului Folk MOTTO, au deschis evenimentul cu cântecul lui Dinu Olăraşu, „N-ai nevoie de foarte multe”.

„N-ai nevoie de foarte multe, ca să fi fericit,
E de-ajuns o mână de prieteni, în asfinţit,
N-ai nevoie de foarte multe, ca să fi fericit,
E de-ajuns un cântec de-ajuns şi puţin infinit.”

Am avut lumânări, un pahar de vin(două, trei), sucuri, sărăţele şi foarte multă „bună dispoziţie”. Multe persoane mi-au fost necunoscute, unii au venit chiar din Sibiu, dar au intrat în „întunericul nostru” având sufletul şi inima foarte luminoase.

S-a făcut chiar ora 22.30 şi noi tot cu lumina stinsă eram, iar atunci când am vrut să fac lumină, am fost rugat să nu… 🙂 Şi n-am făcut. 🙂

Aşa că am petrecut una din cele mai minunate seri cu tineri minunaţi, care iubesc muntele şi muzica folk. Eu spun că viitorul Mediaşului sună bine. 🙂

Acuma aşteptăm data 22 aprilie, când vom sărbători Ziua Internaţioanală a Pământului.

Mai jos sunt câteva imagini de la acest eveniment.

Un gând despre „A fost „Ora Pământului” la Mediaş

Lasă un răspuns

