De ce Răzvan Lucescu ?

De ce Răzvan Lucescu nu are ochi şi pentru Ovidiu HOBAN, un jucător polivalent, foarte bine clădit, cu evoluţii constant foarte bune şi care este de departe peste Găman sau Tamaş ?
Oare trebuie să-l sun eu ?
Felicitări echipei noastre pentru victoria cu oltenii. Daca am avea si noi un gazon cel putin ca cel de la Turnu Severin, am putea juca cu „limite şi integrale” , aşa jucăm cu „capul în pământ” ca să vedem unde ne sare obiectul muncii.
Când privesc clasamentul şi văd câte echipe sunt sub noi, parcă mi se face rău de înălţime şi mă duce gândul la cupele europene. 🙂
Haide Gazuuu, hai băieţii !

4 gânduri despre „De ce Răzvan Lucescu ?

Lasă un răspuns

