MEDIAŞ DRAGOSTEA MEA!

„Mediaş dragostea mea”, a fost sloganul meu în campania electorală şi un cântec cu care am cutreierat oraşul. Din greşeală, azi am descoperit în arhiva mea cântecul, care îl puteţi asculta clicăind pe titlul „MEDIAŞ DRAGOSTEA MEA” din subsolul acestui post.

Întrucât versurile sunt cam puerile, fac un apel la blogerii medieşeni, să participe la acest proiect de realizare a unui Imn al Mediaşului şi să compună nişte versuri mai frumoase.

Cântecul are 3 linii melodice. Una la strofă şi două aşa zise refrene.

Nu doresc să renunt la versurile de la Refrenul 1, şi anume

R.1
Hai să-ncercăm împreună,
Să facem o lume mai bună,
Cu toţii să ne mândrim,
Că în Mediaş noi locuim.

şi la versul 1, din refrenul 2,  şi anume
Mediaş, dragostea mea (care este şi titlul cântecului).

Cântecul trebuie să aibă o tentă optimistă şi să pună în evidenţă „patriotismul local” .
Evident versurile trebuie să aibă legătură cu brandul oraşului nostru (să nu uităm că este un burg medieval) cu ceea ce el se evidenţiază într-un mod pozitiv.

Pentru informaţii complementare, nu ezitaţi să mă contactaţi, la adresa de e-mail : nelu.ivan@yahoo.com

Audiţie plăcută

Click aici MEDIAŞ DRAGOSTEA MEA

Lasă un răspuns

