Medias dragostea mea!

Fotografii care imortalizeaza Mediasul se indreapta cu predilectie spre centrul orasului, spre cladirile vechi.  Asta probabil pentru faptul ca „vechimea” ne poate spune ceva. Trainicia zidurilor si a cladirilor are  cu siguranta o stransa legatura cu  calitatea lucrarilor. (scuzati cucafonia)

Totusi, Mediasul trebuie sa devina si un oras al viitorului.  Al realizarilor noi.  Nu al capacelor de canal cu cauciuc, (care au devenit un brand al Mediasului) care „ma calca pe nervi” zilnic, sau al semanfoarelor care intr-o zi merg si in alta nu.  Vorba bancului, astazi nu merg, sau merg pe jumatate. 🙂

Mediasul are atatea cartiere, care nu au fotografii postate pe net. Oare cartierele noastre cu blocurile ca si cutiile de chibrite nu pot trasmite nimic ? De ce sunt cartierele noastre atat de uitate nu numai de administratia locala cat si de fotografi? Apropo mai stie cineva ceva de Consiliile Consultative de Cartier ?

Va propun sa dam viata, fie ea prin fotografii, si cartierelor noastre.

Eu am sa lipsesc o saptamana din oras, dar de saptamana viitoare am sa postez imagini cu cartierul Gloria.

7 gânduri despre „Medias dragostea mea!

    • Si ca sa o fac bine de la inceput ii dau cheie si la un proiect vechi de un an care a zacut pana acum in praf. http://www.mediasfoto.com Am pus un script destul de bun zic eu si urmeaza configurarile. Cine e in sentiment cu mine il astept ca si coolaborator. In gazduiesc eu sper sa fac fata.

  1. Bravos Teo. Este o idee foarte buna. Haide sa o promovam. O sa transmit ideea si celor de la Nova Tv, iar Mircea Hodarnau sper sa ia informatia direct de aici. Cu siguranta vei avea mult de munca. Ideea este sa stim unde sa-ti transmitem fotografiile sa le postezi pe blog.
    Poate sa le iei de pe Flickr?

    De mult ma incearca gandul sa compun un cantec pentru Medias.
    Am cateva versuri, care spun eu ca sunt elocvente ca si mesaj.
    „Hai sa-ncercam impreuna,
    Sa facem o lume mai buna,
    Cu totii sa ne mandrim,
    Ca in Medias noi locuim.”

    Daca tot ai sarit in ajutor si ti-ai asumat o asemenea responsabilitate, 🙂 te rog ajuta-ma si la compunerea unor versuri pentru un cantec motivant pentru Medias.
    Daca nu poti, poate ai cunostinte care se incumeta. Sau poate ai alte idei in acest sens.
    Eu m-am gandit chiar la un „Concurs de creatie”, Medias dragostea mea.

  2. Astazi am mai lucrat ceva la el. Am pus si cateva poze de amator, am cerut acceptul la câteva persoane pt preluarea pozelor lor. Cine mai are poze la poate trimite la rofilu@gmail.com ca atasament iar in mai sa scrie numele sub care sa fie publicate. Sa vedem ce o sa iasă.

  3. Pingback: Jurnal de Filu » Lansare site nou

Lasă un răspuns

