Lume, lumeeeeeeeee, ce emisiuneeeeeeeeee !

Atentiune, atentiuneee!
Marti seara, va avea loc la Nova Tv, mare bal mare.
Am adus ceterasi de pe bloguri.

6 gânduri despre „Lume, lumeeeeeeeee, ce emisiuneeeeeeeeee !

  1. pacat ca am lipsit 😦 da eram in brasov ca daca nu… nu lipseam cu siguranta!

    domnu ivan, normal ca puteti lua de la mine de pe blog poza aceea, cu cea mai mare placere, dumneavoastra puteti lua oricand, ce doresti de pe blog, am altele si mai frumoase, si rezolutie mai buna, daca vrei ceva imi zici si iti trimit ce poze vrei cu ce vrei din medias pe mail oricand, si daca nu am fac cu cea mai mare placere!

Lasă un răspuns

