Medias BlogAwards – Continuous Improvement

Revin la acest subiect cu speranta ca blogerii medieseni sa achieseze la propunerea mea.

In primul rand, as dori ca acesta sa nu se confunde cu o actiune politicianista (actiuni care reduc din incredere si buna intententie) ci cu o actiune, a unei categorii de cetateni medieseni care doresc sa produca o schimbare in bine in orasul nostru. Si cand spun asta ma gandesc si la mesajul transmis de Florin Capalnean, „daca dorim putem sa devenim o forta”, putem sa schimbam in bine anumite aspecte ale orasului nostru.

Al VI-lea principiu in managementul calitatii (unde observ ca are pasiuni Razvan Ciobanasu si poate confirma) este „Imbunatatirea continua”. Implementarea acestui principiu, inseamna stabilirea unor obiective concrete pentru a imbunatatii o stare de fapt.

In practica sistemelor de management, se mai spune ca „dusmanul binelui este mai binele”. Actiunea de constientizare si de motivare a acelora care au autoritatea sa tranforme „binele” in „mai bine” este din pacate una foarte sensibila si creeaza multe emotii negative. De aceea eu spun ca ne trebuie foarte mult tact pentru actiunile urmatoare.

Si cum introducerea am facut-o, sa trec direct la 3 potentiale de imbunatatire, care mi-au ramas mie in memorie de la prima noastra intalnire si asupra carora ar trebui sa luam atitudine (spun eu).

  1. Lipsa unui site a televiziunii locale NOVA TV;
  2. Calitatea siteului Primariei Medias;
  3. Lipsa unor retele wireles free in Medias.

Astept reactiile blogerilor medieseni si eventuale propuneri de actiune.

6 gânduri despre „Medias BlogAwards – Continuous Improvement

  1. in primul rand sa ne strangem toti pe e-medias pe grupul acela creat pentru noi 🙂 si sa incepem sa discutam… am vazut ca nu suntem multi pe e-medias… nu stiu de ce…

    cat despre nova tv… e interesul lor, noi trebuie sa le propunem… din cate am auzit toti le propun si ei nu fac… nu ii intereseaza prea mult acest aspect… si noi nu putem sa le facem situ lor..

    uite… eu, cu ajutorul la cineva op sa fac revelion, PNTCD, in sala din centru, evident o sa fie mai mult asa o intalnire intre cativa prieteni… dar tin sa va spun ca acum cativa ani cand am mai facut acolo la 12 ne-am adunat in centru si era plin de lume… oare o sa mai fie? oare o sa fie artificii?

    ne trebuie un loc unde sa putem scrie toti cand auzim ceva… toti in acelasi loc, si sa fie accesibil tuturor, un loc unde sa ne raspundem usor la intrebariile de genu ala…

  2. nu sunt prea multi pe e-medias ca nu prea e promovat, sau e promovat, dar prea putin.

    cazul nova – se pare ca strategia lor de marketing nu este prevazut si crearea unui site – pacat, ar fi avut ceva trafic. Cum spunea si Adi, noi nu puteam decat sa propunem. Le-as face eu un site pe o platforma inchiriata… in 10 minute e gata – sa-mi dea materiale video si text 🙂

    calitatea site-ului primariei nu cred ca e atat de priotar, in schimb un webcam functional, da.

    Mai important mi se pare reteaua wireless. Mi se pare cam primitiv faptul ca nu exist[ macar o retea de wireless (free), poate nu pentru noi – ca majoritatea avem net acasa, dar pentru turisti.

    • Concret daninho, ce propunere ai ?
      Dar dupa sarbatorile din ianuarie, adica, dupa Sf. Ion, ca de…
      Eu le-am scris celor de la Nova Tv pe e-mail si le-am trimis linkul la blogul meu.
      Aveti posibilitatea sa le faceti propuneri, ca o sa le citeasca.
      In ceea ce priveste buna-cuviinta nu ma indoiesc, intrucat am realizat ca sunteti niste medieseni cu bun-simt :).

  3. Pai nu prea stiu cum se procedeaza in astfel de probleme ca nu am fost pus in vreo situatie de genu asta pana acum.

    Ma gandesc la o petitie, nu stiu. Are cineva o solutie mai buna?

Lasă un răspuns

