MBA – Medias 18 Decembrie 2009

A fost o seara frumoasa, cum sper ca vor mai fii.

Felicitari aceleiasi Asociatii Dianthus, care imi consuma foarte mult timp liber. 🙂

Important este ca-mi face placere sa ma aflu in mijlocul lor, tot mai des. Simt ca intineresc si eu. 🙂

Am castigat foarte mult aseara, in primul rand facand cunostinta cu Nekta, castigatoarea concursului.  Imi cer scuze daca nu pronunt si alte nume aici, dar stiti cum este,  evaluarea se face incepand cu „cel mai bun”. 🙂

Apoi, starea de spirit, a fost intr-adevar una care m-a captivat. Nu stiu ce ma face sa simt, ca se va dezvolta o „miscare a blogarilor” medieseni, care sa determine (in sensul bun al cuvantului) niste atitudini de implicare majora in „viata cetatii” si in imbunatatirea calitatii vietii tineretului mediesean, si nu numai a tineretului. Ideea a fost lansata de Florin Capalnean si o consider binevenita.

Un lucru mi-a scapat aseara. O fotografie de grup. Imi este ciuda ca nu mi-a venit ideea aseara.

Felicitari Corinei pentru promptitudinea cu care a postat fotografiile. Poate mai au si alti colegi. 🙂

Ce as dori eu in continuare, este sa implicam tineretul mediesean intr-un proiect mai amplu. Sa le trezim interesul. Poate ca daca luam legatura cu „consilierii tinerilor” si cu primarul lor, vom avea un mai mare succes.

Gata, ma opresc aici, ca si-asa am tastat cam mult. Sper ca unele cantece cam deocheate care le-am cantat aseara, sa nu fi creat disconfort. 🙂

8 gânduri despre „MBA – Medias 18 Decembrie 2009

    • Augurul a fost bun. Mai ales ca am vazut chiar doua bunici la Conferinta.
      Din pacate prea putini elevi de liceu.
      Am sa iau legatura cu primarul tinerilor (tot Ivan se numeste, dar este doar o coincidenta) si poate vom trezi intereseul tineretului mediesean.

    • Imi era teama ca raman doamnele acelea mai invarsta si nu le mai puteam canta.
      Feri m-a „avertizat” sa pregatesc ceva parodii. Dar eram pregatit si cu alta varianta, daca era musai.
      Ca tot ejti, sau mai bine spus ai fost fotbalist, ai ascultat cantecul ce l-am compus pentru Gaz Metan ?

Lasă un răspuns

