Geoagiu 2009

Intrucât pe vremea mea, nu aveam computer sa-mi dezvolt abilităţile în acest domeniu, pe langa muzică, tenisul de masă a fost o pasiune care dă roade acuma la n’spe ani.
Team building-ul de anul acesta, ajuns la cea de-a 12 editie a fost cel mai reusit.
Nu pentru ca am castigat eu locul I la tenis de masa, sau ca m-am dat in spectacol la sfarsit. Nici pe departe nu acestea au fost criteriile de evaluare.

Cel mai important criteriu a fost starea de spirit de prietenie sincera si fair playul la care au rezonat toate echipele si toti colegii.
Sa dea Bunul Dumenzeu sa ne intalnim multi ani de acum inainte.

3 gânduri despre „Geoagiu 2009

Lasă un răspuns

