CREDO-ul meu

  1.  Avandu-l tot timpul in suflet pe Dumnezeu, voi face din lume un loc in care sa traim mai bine, o viata cat mai bogata in semnificatii.
  2. Incepand cu familia, imi voi extinde sfera de influenta si voi trai conform principiilor pe care le pretuiesc (generozitate, loialitate, modestie, cinste, integritate, dinamism, incredere …)
  3. Voi imbogati viata mea si a celor ce ma inconjoara, iubindu-i, daruind ce am de daruit si acceptand ce au ei sa-mi daruieasca.
  4. Apreciez si respect drepturile, libertatea si responsabilitatile societatii democrate. Voi fi un cetatean informat si preocupat, implicat in politica, asigurandu-ma ca vocea mea va fi auzita si votul meu va fi numarat.
  5. Voi continua sa aleg singur ce e mai bine, si sa traiesc cu aceste optiuni, asa cum am facut intotdeauna.
  6. Voi privi fiecare zi nu doar ca o simpla zi, ci ca un nou prilej de bucurie si speranta.
  7. Voi avea curajul de a avea initiative si de a-mi urmari scopurile propuse. Voi incerca sa actionez in mod creativ in orice situatie, sa nu traiesc pasiv.
  8. Voi alege mereu sa fiu fericit si sa inspir in acest sens.
  9. Voi trai fiecare zi cu curaj si incredere in mine si in ceilalti.
  10. Voi pretui integritatea, libertatea, posibilitatea de a alege precum si dragostea pentru toti oamenii lasati de Dumnezeu.
3 gânduri despre „CREDO-ul meu

  1. Mult succes in ceea ce v-ati propus!Priviti si spre Timisoara poate gasiti ceva demn de a fi implementat in Medias.Am pretentia ca site-ul lui Ciuhandu este cel mai profesionist site de candidat din tara.

  2. Domnule Goldis,
    Va multumesc f. mult pentru incurajari. Pot sa va informez, ca in programul meu electoral, peste 70% sunt obiective care le am informandu-ma de pe site-ul Primariei Timisoara si cu siguranta se va realiza un parteneriat Timisoara-Medias sau invers Medias-Sighisoara 🙂 daca vor dori oamenii buni si Bunul Dumnezeu.

Lasă un răspuns

